חדשות לבקרים יוצאות רגולציות חדשות הבאות להגן על הלקוח הסופי ולאפשר לו לקבל שירות בצורה פשוטה, שקופה, מהירה עם התחייבות לעמידה בלוחות זמנים לקבלת מענה. במקרים רבים הרגולציה כוללת טפסים/מסמכים חדשים, פשוטים וברורים שהלקוח נדרש למלא בהם פרטים. הרגולטור לא מכתיב מסמך אחיד לכל החברות הנותנות שירות בתחום אלא רק מבנה כללי ובעיקר תוכן אחיד עם הגדרה מה המינימום שחייב להופיע.
להלן שתי דוגמאות מהתקופה האחרונה בתחום הביטוח:
מסמך ייפוי כוח של לקוח שסוכן שולח לחברות הביטוח על מנת לקבל מידע על פוליסות שלו.
מסמך בקשה לביטול פוליסה – אמור להיכנס לתוקף ב-01/07/2017
מיכון מלא של התהליך מקצה לקצה הוא מאוד יקר ובד"כ גם אין מספיק זמן לבצע אותו עד למועד כניסת הרגולציה. מכשלה נוספת היא שמסמכי הבקשה הצפויים להגיע לארגון אינם בפורמט אחיד מאחר וכל חברה מעצבת אותם כרצונה (תוך עמידה בקריטריונים שהוכתבו ברגולציה).
כאן נכנסים לתמונה פתרונות OCR. אנו, בחברת קורקטו (Correcto) מיישמים את מוצר eFLOW של חברת Top Image Systems או בקיצור TIS על מנת לתת מענה בדיוק לדרישות אלו. היות והמסמכים מגיעים בד"כ באיכות גבוהה ובמבנה כללי דומה, איכות זיהוי הנתונים גבוהה מאוד והפתרון יכול לבצע מעל 90% מהעבודה בצורה אוטומטית וללא מגע יד אדם. יישום פתרון המשלב OCR מאפשר:
קליטת המסמכים ממקורות שונים - מייל, פקס, כספות או דואר ישראל
זיהוי נתונים נדרשים מתוך המסמכים – לדוגמה: תעודת זהות, מספר פוליסה, סימונים של בחירה, קיום חתימה ועוד
מענה אוטומטי ללקוח שבקשתו התקבלה ותהליך הטיפול החל או מענה מידי הכולל תשובה סופית.
הזנקת תהליך העבודה המתאים במערכות הארגון ותיוק המסמכים.
לסיכום, פתרון כזה מאפשר מענה מידי ללקוח, חסכון מהותי של עבודה ידנית, הפחתה משמעותית של טעויות אנוש ועבודה חוזרת, מענה איכותי לדרישות הרגולציה ולקוחות המקבלים שירות טוב וייחודי המתאים לעולם הדיגיטאלי של היום.
פתרונות נוספים מבוססי OCR שאנו מספקים הם מענה מלא לסריקה וקליטת מסמכים ממייל ומפתוח שלהם אל מערכות הארגון וכן פתרון לקליטת חשבוניות ספקים אל מערכת הכספים של הארגון. לפתרונות אלו החזר השקעה (ROI) מוכח ומהיר מאוד.
Comments