פרסומים נבחרים
פרסומים קודמים
ארכיון
חיפוש תגיות
No tags yet.

פתרונות OCR כמענה לרגולציות חדשות

חדשות לבקרים יוצאות רגולציות חדשות הבאות להגן על הלקוח הסופי ולאפשר לו לקבל שירות בצורה פשוטה, שקופה, מהירה עם התחייבות לעמידה בלוחות זמנים לקבלת מענה. במקרים רבים הרגולציה כוללת טפסים/מסמכים חדשים, פשוטים וברורים שהלקוח נדרש למלא בהם פרטים. הרגולטור לא מכתיב מסמך אחיד לכל החברות הנותנות שירות בתחום אלא רק מבנה כללי ובעיקר תוכן אחיד עם הגדרה מה המינימום שחייב להופיע.

להלן שתי דוגמאות מהתקופה האחרונה בתחום הביטוח:

  • מסמך ייפוי כוח של לקוח שסוכן שולח לחברות הביטוח על מנת לקבל מידע על פוליסות שלו.

  • מסמך בקשה לביטול פוליסה – אמור להיכנס לתוקף ב-01/07/2017

מיכון מלא של התהליך מקצה לקצה הוא מאוד יקר ובד"כ גם אין מספיק זמן לבצע אותו עד למועד כניסת הרגולציה. מכשלה נוספת היא שמסמכי הבקשה הצפויים להגיע לארגון אינם בפורמט אחיד מאחר וכל חברה מעצבת אותם כרצונה (תוך עמידה בקריטריונים