top of page
פרסומים נבחרים
פרסומים קודמים
ארכיון
חיפוש תגיות
No tags yet.

חברת Correcto הטמיעה פתרון לקליטה אוטומטית של חשבוניות ספקים בטמפו

"הפרויקט הביא להתייעלות משמעותית בתהליך הקליטה של החשבוניות. למעלה מ - 60% מהחשבוניות נסרקות למערכת ותוך מספר דקות מוקמות במערכת הכספים - SAP - עם מסמך החשבונית מצורף. לאחרונה אף הותאמה המערכת לקליטה אוטומטית של דוחות חנייה של עיריות שונות.

הפתרון שיישמה Correcto מבוסס על המוצר eFlow Invoice Reader של חברת TIS המיושם אצל לקוחות רבים נוספים בארץ ובעולם. לדברי ינון סנפיר, מנהל הפרויקט בטמפו, "בתחילת הדרך היו לנו קצת ספקות לגבי אחוז החשבוניות שייקלטו בצורה אוטומטית לחלוטין. היום לאחר מספר חודשים שהמערכת עובדת בייצור הגענו למצב בו למעלה מ-60% מהחשבוניות שאנו סורקים למערכת נקלטות ל-SAP ללא מגע יד אדם. כמו כן, שילבנו כלים המאפשרים לנו לאתר חשבונית בתהליך בצורה פשוטה ומהירה מרגע קליטתה למערכת."

יוסי כהן, מנמ"ר טמפו, מוסיף "יתרון משמעותי של תפיסת המערכת הוא שלא היינו צריכים לבקש מהספקים לשנות את נהלי העבודה מולנו. מבחינתם הפתרון שקוף."

דרור דן, מנכ"ל Correcto, "אני שמח שגם בטמפו, כמו גם אצל לקוחות אחרים בפתרון של קליטת חשבוניות ספקים ופתרונות סריקה ומפתוח מבוססי eFLOW של TIS, אנו שוב מצליחים להראות חסכון והתייעלות אמיתיים בשטח".

bottom of page